|
Bez kategorii

Instagramie

Instagram żyje dzięki hashtagom. Krótkie, doprecyzowane hasła pozwalają dotrzeć do obecnych i potencjalnych fanów z całego świata. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich hashtagów, czasu ich publikacji oraz choćby odrobina kreatywności.

Jak sprowadzić fanów na profil na Instagramie?

Wpisanie hashtagów zamiast opisu zdjęcia na Instagramie, to nie wszystko. Tak jak w każdym innym medium społecznościowym ważne jest, by wiedzę na temat jego funkcjonowania aktualizować na bieżąco. Dzięki temu użytkownik ma świeże informację na temat dobrych i złych praktyk, w tym również hashtagowania.

#ZASADA 1: Używaj zróżnicowanych hashtagów, przy czym nie idź na ilość. Postaw sobie limit słowny, optymalnie będzie to 10 haseł, nie więcej. Na Instagramie zazwyczaj przeszukuje się konkretne hashtagi w feedzie. Jeśli komuś spodoba się eksplorowane zdjęcie, istnieje spora szansa, że je zlajkuje i zacznie Cię śledzić. Jeśli wprowadzisz go w błąd, internauta co najwyżej się zirytuje.

#ZASADA 2: Korzystaj ze słów kluczowych. Podejrzyj działania osób, które śledzisz na Instagramie. Podejdź do tematu analitycznie, a z pewnością zauważysz pewne zależności. Określone branże lubują się w tych hashtagach, które przyciągaja dużą publiczność. W momencie, w którym je zauważysz, prowadzenie konta na Instagramie stanie się łatwiejsze.

#ZASADA 3: Twórz własne hashtagi! Wpływaj na emocje, buduj momenty godne zapamiętania. Niech hashtagi odnoszą się bezpośrednio do nowych linii produktowych lub aktualnych kampanii. Zainspiruj się hasłami tworzonymi przez największe brandy modowe:- #ArtoftheTrench(Burberry)- #InstaKors(Michael Kors)- #ATiffanyHoliday(Tiffany&Co.)

#ZASADA 4: Przeprowadź kampanię bazującą na hashtagach na Instagramie. W ten sposób skutecznie zdobedziesz fanów i zyskasz niepowtarzalną szansę na rozwój dalszej relacji. Spraw, by poczuli się częścią Twojego teamu. Kimś niepowtarzalnym i niezwykle potrzebnym.

#ZASADA 5: Nie zapominaj o klasyce! Istnieją bowiem sprawdzone tagi, których nie zaszkodzi użyć w komunikacji ze społecznością marki. W czołówce najpopularniejszych widnieją wciąż te same hashtagi:

#regram: użyj go jeśli repostujesz zdjęcie, które ktoś już wcześniej wrzucił

#latergram: przydaje się do postowania zdjęć upamiętniających nieco odleglejsze chwile

#throwbackthursday lub #tbt- najlepszy sposób na przywołanie wspomnień.

#nofilter: to obecnie jedno z najpopularniejszych haseł, które oznacza, że zdjęcie nie było przerabiane.